ברוכים הבאים למוקד הפרסום הארצי 03-6-000-000
תשלובת הפרסום הגדולה והמקיפה ביותר בישראל
חג חנוכה שמח לכל בית ישראל
זמינות עד חצות!!
מגוון חבילות פרסום בעיתונות, ברדיו, בטלויזיה, באינטרנט ובסלולר במחירים של הדקה ה-90
לפרסום התקשרו עכשיו: 03-6-000-000 או 3333*
לפרסום התקשרו עכשיו: 03-6-000-000 או 3333*
מגוון חבילות פרסום בעיתונות, ברדיו, בטלויזיה, באינטרנט ובסלולר במחירים של הדקה ה-90
לפרסום התקשרו עכשיו
03-6-000-000
לא חשוב מה סוג או גודל העסק שלכם ומהו תקציב הפרסום העומד לרשותכם.
אם אתם צריכים לפרסם מודעה, שירות או מוצר, אנחנו הכתובת!

במוקד הפרסום הארצי, תקבלו מענה אישי מהשעה 7 בבוקר ועד חצות.
100 אנשי מקצוע, מוקדנים, תקציבאים, מעצבים ואנשי רכש מדיה, ממתינים לשירותכם.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

פרסום בערוץ 13:
כל חברה היום יכולה להופיע בטלוויזיה

הפיצול בין הערוצים פתחו מגוון רחב של אפשרות פרסום באחת המדיות החזקות והעוצמתיות כיום. בעוד התחרות בפרסום המקוון באתרי החדשות, פייסבוק וגוגל גבוהה מאד, בטלוויזיה אתם נמצאים בקבוצה אקסקלוסיבית שמעניקה חשיפה מצוינת. אחד מהערוצים הפופולריים היום הוא "רשת" המציעה מגוון פורמטים של תכניות אהובות כמו "האח הגדול", "משחקי השף", "הישרדות", ה"מירוץ למיליון" ועוד מגוון פורמטים ותוכניות אהובות. איך עובד הפרסום ברשת ואילו סוגי פרסום תוכלו לבחור? כל זאת במדריך הבא.


לפרסום בערוץ 10 »

לפרסום בערוץ 12 »

חסויות בטלוויזיה

הפורמט הנפוץ ביותר בקרב מפרסמים בינוניים לפרסום הוא באמצעות חסויות בערוץ 13. מתן חסות לתוכנית אהובה מאפשר לכם להעלות את המודעות למותג ולבנות בהדרגה את המוניטין של המותג בתחומו. האם אתם זוכרים את התקופה שבה היו בטלוויזיה ערוצים בודדים? אם תנסו להיזכר בשמות המותגים שנתנו חסות לתחזית מזג האוויר, למשחקי הספורט ולאירועים נוספים תגלו כיצד המותגים שהוצגו בשקופיות קצרצרות נחקקו במוחכם לאורך זמן.


פרסום תשדירי פרסומת באורכים שונים

הפרסום בטלוויזיה כיום יכול להיות הרבה יותר מגוון ומרתק משקופית קצרה של חסות. תוכלו להפיק פרסומת (בעלות לא גבוהה) המציגה את פעילותכם ובכך להיחשף לכל בית. היתרון של פרסומות הממוקדות לרצועות המתאימות לקהל היעד, מאפשר לכם להתמקד בקהל המתאים לכם. חלק מתוכניות הבוקר מותאמות, למשל, לנשים בגיל מבוגר יותר בעוד תוכנות אחרות מושכות צעירים. כל מותג יכול להתאים קמפיין פרסום בערוץ 13 לאופי קהל היעד שלו וליצור "באזז" תקשורתי בתקציב לא גבוה.


כמה עולה הפרסום?

אנו נשאלים שוב ושוב "כמה עולה פרסומת בערוץ 13". התשובה הקצרה היא – בהתאם לתקציב שלכם. הערוץ מציע אפשרות לפרסם חסויות בתחילת התכנית ואחרי פרסומות או תשדירי פרסומות במהלך הפרסומות של התוכניות. התמחור משתנה בהתאם לאורך התשדיר ולרייטינג של התוכניות. מן הסתם, תוכניות המושכות אליהן צופים רבים וזוכות לרייטינג גבוה יציעו ספוטים וחסויות במחיר גבוה יותר מתוכנית המושכת אליה כמות נמוכה יותר של צופים.


כאשר אתם בונים קמפיין טלוויזיה מומלץ להחליט על קהל היעד הרלוונטי ובהתאם לבנות את תמהיל המדיה והתקציב לקמפיין. אם אתם רוצים לפנות לדוגמא למשפחות וצעירים בפריסה רחבה מומלץ לנסות ולשלב רצועות פריים טיים או סופר טיים. אז כמה עולה פרסומת בערוץ 13 בפריים טיים? פנו אלינו ונשמח לבנות את הקמפיין שלכם וכמובן לתת הצעות מחיר וחבילות אטרקטיביות לפרסום.


מפרסמים כמו המותגים הגדולים

כיום, מחירי הפרסום בטלוויזיה נמוכים יותר משהיו בעבר. הדבר מאפשר גם למותגים קטנים ובינוניים למצוא עצמם מככבים, לצד המותגים הגדולים יותר בישראל. דווקא בזמנים אלה- אינכם חייבים להיות ארגון המעסיק מאות עובדים על מנת לצאת בקמפיין טלוויזיה עם חשיפה מצוינת.


איך מתארגנים לפרסום בטלוויזיה?

החלטתם להופיע בערוץ 13? נשמח לסייע לכם. כאשר מפרסמים בטלוויזיה חשוב לוודא שאתם ערוכים למתן מענה לפניות. אפשר לחזק את הקמפיין ב - Call Center העונה לשיחות עבורכם או לבנות באתר טופס ליד לקבלת פניות. תתפלאו לגלות את המהירות הגבוהה שבה הפרסום בטלוויזיה עובד והופך בתוך דקות ספורות את המותג שלכם מאנונימי לחלוטין לשחקן בולט בתחומו.


פרסום בערוץ 13 ובערוצי טלוויזיה נוספים בתוכניות רלוונטיות עשוי להיות המקפצה שתוביל את העסק שלכם להצלחה.