ברוכים הבאים למוקד הפרסום הארצי 03-6-000-000
תשלובת הפרסום הגדולה והמקיפה ביותר בישראל
זמינות עד חצות!!
מגוון חבילות פרסום בעיתונות, ברדיו, בטלויזיה, באינטרנט ובסלולר במחירים של הדקה ה-90
לפרסום התקשרו עכשיו: 03-6-000-000 או 3333*
לפרסום התקשרו עכשיו: 03-6-000-000 או 3333*
מגוון חבילות פרסום בעיתונות, ברדיו, בטלויזיה, באינטרנט ובסלולר במחירים של הדקה ה-90
לפרסום התקשרו עכשיו
03-6-000-000
לא חשוב מה סוג או גודל העסק שלכם ומהו תקציב הפרסום העומד לרשותכם.
אם אתם צריכים לפרסם מודעה, שירות או מוצר, אנחנו הכתובת!

במוקד הפרסום הארצי, תקבלו מענה אישי מהשעה 7 בבוקר ועד חצות.
100 אנשי מקצוע, מוקדנים, תקציבאים, מעצבים ואנשי רכש מדיה, ממתינים לשירותכם.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

פרסום בתאגיד השידור כאן

לפני מספר שנים התרחשה מהפכה בשידורי הטלוויזיה בישראל – רשות השידור הוחלפה בגוף חדשני הרואה את התכנים המשודרים בטלוויזיה כהרחבה של התכנים הנצרכיםברשת האינטרנט. באמצעות גישה זו, המתבססת על הרגלי הדורות הנוכחיים המעודכנים בידיעות חדשותיות כמעט רגעים לאחר התרחשותן, נבנה לוח השידורים של תאגיד השידור "כאן".


לפרסום בערוץ 10 לפרסום בערוץ 11 לפרסום בערוץ 12 לפרסום בערוץ 13

נחשפים למדיות השונות במהלך כל היום

לצד השינויים במגמות הצפייה בטלוויזיה בשל התפתחות הדיגיטל, אנו עדים עדיין להתחזקות המגמה של ההאזנה לרדיו. על פי נתונים שאספה "כאן" 75% ממאזיני התחנות השונות מאזינים לרדיו בקביעות מדי יום, ו-65% ממאזיני כאן ב' מאזינים לחדשות ברדיו. אם כך, מהי הדרך הנכונה הגיע לקהל היעד שלכם? שילוב מנצח של מספר מדיות.


מגיעים לארבעה דורות של צופים, גולשים ומאזינים

השינוי בדפוסי הצפייה של שלושה דורות (כאשר הדור המבוגר מעל גיל 75 עדיין צופה בטלוויזיה בעיקר), הוביל לשינוי מעניין גם בחלוקת עוגת הפרסום של חברות ומותגים שונים. רבים הגדילו את תקציבי הפרסום המיועדים לאינטרנט וכך הפרסום בטלוויזיה שזכה למתחרה מוביל – הוזל.


אך מה עם המדיה הקלאסית הנוספת, הרדיו? פרסום ברדיו חושף את המותג למאזינים הנמצאים בנסיעה. בעקבות החקיקה המחמירה הנוגעת לשימוש בטלפון הנייד בזמן הנסיעה, אמצעי הבידור היחיד המלווה את הנהגים הוא הרדיו. עובדה זו מוסיפה מיליוני מאזינים לשידורי הרדיו השונים במהלך היום.


משלבים את שלושת העולמות – פרסום

מי שבוחן היום קמפיין פרסום בטלוויזיה, אינו מעוניין לוותר (ובצדק) על היתרונות של האינטרנט.חברות המצליחות להגיע בעת ובעונה אחת הן לטלוויזיה, הן לרדיו והן לפרסום באינטרנט - כובשות למעשה מעל מחצית מהקהלים דוברי העברית בארץ. לכן פרסום בתאגיד השידור כאן הופך לאחת מהאפשרויות האפקטיביות ביותר למעוניינים להגיע לתפוצה רחבה.


פריסת המדיה של כאן – אחת מהמקיפות בישראל

התאגיד כיום מציע פריסת מדיה עצומה במסגרת המדיות השונות עליהן אמון.


כיום, מבחינת ערוצי הרדיו מציע התאגיד 8 תחנות מובילות בישראל המגיעות ל- 1,700,000 זוגות אוזניים ביום, על פי נתוני חברת TGI.


בין התחנות המובילות של התאגיד נמצא כאן ב' המגיע לכמעט מיליון איש, כאן ג' עם כ- 70,000 מאזינים ביום וכאן 88, תחנה לה מאזינים בכל יום מעל 370,000 אנשים. בנוסף, בבעלות התאגיד נמצאות תחנות נישה המאפשרות לכוון לקהל יעד מפולח ומדויק כמו "כאן קול המוסיקה", "כאן תרבות", "כאן מורשת", "כאן רק"ע" ו"כאן ערבית".


מבחינת ערוץ התאגיד- כאן 11,לוח השידורים של כאן כולל מספר תכניות בהובלת טאלנטים בולטים בארץ כמו ליאורה ריבלין, קרן מור וגידי גוב. התוכניות הנצפות ביותר כמו "סליחה על השאלה", "שטוקהולם","יחידה מעורבת" ו-"הפסיכולוגית" מושכות אליהן קהל צופים נאמן הצופה בתוכנית בטלוויזיה בזמן אמת או ברשת מאוחר יותר.


אילו אפשרויות פרסום מוצעות במדיה המגוונת של התאגיד?


פרסום ברדיו

תחנות הרדיו של התאגיד מציעות מגוון רחב של אפשרויות פרסום כמו חסויות לתוכניות מזג האוויר השונות, תשדירי פרסומת באורכים שונים או תשדירים הצמודים חדשות, חסויות על שעה או חסויות לדיווחי התנועה ועוד מגוון רחב של אפשרויות פרסום המופיע בשעות שונות לקהלי היעד המתאימים למותג שלכם. למי שמעוניין בפריסה ארצית אפקטיבית ניתן להרכיב חבילה משולבת של פרסום בקול ישראל - לדוגמא: פרסום ברשת ב', פרסום ברשת ג', פרסום ב-88FM במחיר מוזל.


פרסום בטלוויזיה

בטלוויזיה, בדומה לערוצים המסחריים מוצעים: קמפיין חסויות (בתחילת כל תוכנית ולאחר הפסקת הפרסומות) וקמפיין תשדירים. הקמפיינים מורכבים מתכנון של רצועות הטלוויזיה הרלוונטיות לקהל היעד. לדוגמא: לקהל נשים 40+ ניתן להתמקד בחבילה הכוללת תכניות בוקר, סמי פריים טיים ונגיעה בפריים. בכל מקבץ חסויות מופיעים שלושה מפרסמים לכל היותר. קמפיין התשדירים מציג תשדירי פרסומות באורכים שונים במקבץ הפרסומות האורך כמה דק'.


כדי להחליט מה עדיף - חסויות או תשדירים? חשוב להבין מה התקציב הנתון. מאחר ובחסויות יש בסה"כ 3 מפרסמים, יש חשיפה גבוהה ללא תחרות המותאמת לבעלי עסקים קטנים ובינוניים, תוך השגת חשיפה מקסימלית בתקציב הנתון. בקמפיין תשדירים בטלוויזיה היתרון הגדול הוא הרגולציה - ניתן לציין מבצעים, תאריכים ומיקום מדויק.


תשדירי פרסומת בערוץ כאן- 11: פתרון לעמותות/מלכ"רים במחיר מיוחד

קמפיין תשדירי פרסומת בערוץ כאן-11 מותנה לעמותות, גופים מוסדיים ומלכ"רים (בדומה לפרסום בגלי צה"ל וגלגל"צ). גופים מוסדיים המעוניינים באפשרות פרסום בטלוויזיה באמצעות תשדירים יכולים לפרסם תשדיר פרסומת הנפרש על פני 5-60 שניות. את התשדיר מפרסמים בחבילה ייעודית הנבנית לאורך התשדיר, רצועות שידור והרייטינג.


אם אתם גופים מסחריים - תוכלו לפרסם חסויות בטלוויזיה או תשדירים וחסויות בתחנות הרדיו המובילות של תאגיד השידור כאן.

מעוניינים לשמוע עוד על פרסום בכאן 11, פרסום בתאגיד או שילוב מנצח ביניהם?


פנו אלינו עוד היום ללא כל התחייבות.