ברוכים הבאים למוקד הפרסום הארצי 03-6-000-000
תשלובת הפרסום הגדולה והמקיפה ביותר בישראל
זמינות עד חצות!!
לפרסום התקשרו עכשיו: 03-6-000-000 או 3333*
פרסום בעיתונים
פרסום באינטרנט
פרסום ברדיו
פרסום בטלויזיה
שילוט חוצות
רכש מדיה
מודעות דרושים
מודעות אבל
מודעות משפטיות, מכרזים ותשקיפים
מודעות כינוס נכסים
מודעות ריקול
מודעות הסכם פשרה
מודעות תובענה ייצוגית
לפרסום התקשרו עכשיו: 03-6-000-000 או 3333*
לפרסום התקשרו עכשיו
03-6-000-000
לא חשוב מה סוג או גודל העסק שלכם ומהו תקציב הפרסום העומד לרשותכם.
אם אתם צריכים לפרסם מודעה, שירות או מוצר, אנחנו הכתובת!

במוקד הפרסום הארצי, תקבלו מענה אישי מהשעה 7 בבוקר ועד חצות.
100 אנשי מקצוע, מוקדנים, תקציבאים, מעצבים ואנשי רכש מדיה, ממתינים לשירותכם.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

פרסומות

פרסומות הן אמצעי ליצירת קשר עם קהל יעד מסוים באמצעות תקשורת המונים וכלי שיווקי אסטרטגי וטקטי הבא לידי שימוש במשך שנים בעולם המסחר והשיווק למעשה, אין כלי שיווקי טוב יותר מאשר פרסומות ולכן את עיקר תקציב השיווק שלהן מקדישות חברות רבות לפרסום.

 

פרסומות - מטרות

פרסומות הן כלי שיווקי בעל שלוש מטרות עיקריות:

יידוע קהל היעד על המוצר או השירות.

שכנוע קהל היעד בדבר נחיצותו ואיכותו של המוצר או השירות.

הנעתו של קהל היעד לפעולה – רכישת המוצר או השירות.

 

ניתן לראות כי חברות פרסום יודעות להתאים את אופי הפעולה הנדרשת לפרסומת עצמה.

 

על מנת לראות אם פרסומת מסוימת השיגה את יעדה, פרסומאים בודקים את הפרמטרים הבאים:

1. חשיפה – עד כמה נחשף קהל היעד למסר הפרסומי.

2. זכירה – עד כמה הצליחה פרסומת להיטמע בזיכרון קהל היעד.

3. אהדה – האם קהל היעד פיתח עמדה חיובית כלפי פרסומות שונות.

4. הבנת המסר – האם קהל היעד הבין מה מנסה להגיד פרסומת מסוימת.

5. הנעה לפעולה – האם הצליחה הפרסומת לשכנע את קהל היעד להתנסות במוצר או בשירות או לבצע רכישה שלו .

6. חיזוק המותג – האם סייעו פרסומות לחיזוק המסר של המותג הכללי.

 

פרסומות באמצעי המדיה שונים

כיום ניתן למצוא פרסומות בכל אמצעי המדיה הפופולאריים. כאשר חברות פרסום בונות קמפיין


פרסומי, הן מתאימות את מדיית הפרסום לצרכים הספציפיים של הקמפיין על מנת למקסם את פוטנציאל החשיפה של המותג כאמצעי מדיה מקובלים לפרסום הם:


פרסום ברדיו - פרסומות רדיו הן דרך יעילה לחשוף שירות או מוצר בפני קהל יעד רחב. אחוזי ההאזנה לרשתות הרדיו נשארים יציבים במשך שנים ולכן מפרסמים רבים בוחרים באפשרות פרסומת זו.


פרסום בטלויזיה - מצטיינות ברמת חשיפה גבוהה מאד וביכולת להיטמע בזיכרון קהל היעד בצורה טובה. הפקת פרסומות טלוויזיה נחשבת לאחת דרכי הפרסום היקרות ביותר אך לרוב תרומתן לקמפיין רבה מאד.


שילוט חוצות - שיטת פרסום זו מתייחסת לכל סוג פרסומת המופצת במרחב הציבורי: פרסומות על אוטובוסים, פרסומת באנרים ושלטי חוצות וכדומה. זוהי שיטה אפקטיבית להשגת חשיפה רחבה וזכירות.


פרסום באינטרנט - הפכו כבר לדבר נפוץ מאד. כמעט בכל אתר גדול תוכלו להיתקל בבאנרים או פרסומות טקסט שונות. פרסומת באינטרנט מאפשרת מעקב סטטיסטי מדויק אחרי החשיפה שלה ולכן היא בעלת יתרון רב על סוגי פרסומות אחרים.