פרסומות


מוקד הפרסום טלפונים
 
 
מוקד הפרסום טלפונים

 

jobnet

 

פרסומות הן אמצעי ליצירת קשר עם קהל יעד מסוים באמצעות תקשורת המונים וכלי שיווקי אסטרטגי וטקטי הבא לידי שימוש במשך שנים בעולם המסחר והשיווק למעשה, אין כלי שיווקי טוב יותר מאשר פרסומות ולכן את עיקר תקציב השיווק שלהן מקדישות חברות רבות לפרסום.

אתר הדרושים Jobnet הוא אתר הדרושים המוביל והוותיק בארץ (קיים מ- 1997)

Jobnet מציג אלפי מודעות דרושים אמיתיות, שאינן מועתקות ממקורות אחרים אלא מועלות ישירות על ידי המעסיק.

המשרות בתחומי עיסוק מגוונים, החל מהייטק, חומרה והנדסה, דרך שיווק ופרסום, משאבי אנוש ואדמיניסטרציה, וכלה בכלכלה, בנקאות וכספים.

 

jobnet

jobnet

 

פרסומות הן כלי שיווקי בעל שלוש מטרות עיקריות:

  • יידוע קהל היעד על המוצר או השירות.
  • שכנוע קהל היעד בדבר נחיצותו ואיכותו של המוצר או השירות.
  • הנעתו של קהל היעד לפעולה – רכישת המוצר או השירות.

 

ניתן לראות כי חברות פרסום יודעות להתאים את אופי הפעולה הנדרשת לפרסומת עצמה.

על מנת לראות אם פרסומת מסוימת השיגה את יעדה, פרסומאים בודקים את הפרמטרים הבאים:

    1. חשיפה – עד כמה נחשף קהל היעד למסר הפרסומי.

    2. זכירה – עד כמה הצליחה פרסומת להיטמע בזיכרון קהל היעד.

    3. אהדה – האם קהל היעד פיתח עמדה חיובית כלפי פרסומות שונות.

    4. הבנת המסר – האם קהל היעד הבין מה מנסה להגיד פרסומת מסוימת.

    5. הנעה לפעולה – האם הצליחה הפרסומת לשכנע את קהל היעד להתנסות במוצר או בשירות או לבצע רכישה שלו .

    6. חיזוק המותג – האם סייעו פרסומות לחיזוק המסר של המותג הכללי.

jobnet

 

פרסום במדיה

 

כיום ניתן למצוא פרסומות בכל אמצעי המדיה הפופולאריים. כאשר חברות פרסום בונות קמפיין

פרסומי, הן מתאימות את מדיית הפרסום לצרכים הספציפיים של הקמפיין על מנת למקסם את פוטנציאל החשיפה של המותג

כאמצעי מדיה מקובלים לפרסום הם:

  • רדיו – פרסומות רדיו הן דרך יעילה לחשוף שירות או מוצר בפני קהל יעד רחב. אחוזי ההאזנה לרשתות הרדיו נשארים יציבים במשך שנים ולכן מפרסמים רבים בוחרים באפשרות פרסומת זו.
  • טלוויזיה – פרסומות טלוויזיה מצטיינות ברמת חשיפה גבוהה מאד וביכולת להיטמע בזיכרון קהל היעד בצורה טובה. הפקת פרסומות טלוויזיה נחשבת לאחת דרכי הפרסום היקרות ביותר אך לרוב תרומתן לקמפיין רבה מאד.
  • פרסום חוצות – שיטת פרסום זו מתייחסת לכל סוג פרסומת המופצת במרחב הציבורי: פרסומות על אוטובוסים, פרסומת באנרים ושלטי חוצות וכדומה. זוהי שיטה אפקטיבית להשגת חשיפה רחבה וזכירות.
  • אינטרנט – פרסומות באינטרנט הפכו כבר לדבר נפוץ מאד. כמעט בכל אתר גדול תוכלו להיתקל בבאנרים או פרסומות טקסט שונות. פרסומת באינטרנט מאפשרת מעקב סטטיסטי מדויק אחרי החשיפה שלה ולכן היא בעלת יתרון רב על סוגי פרסומות אחרים.

צרו עמנו קשר בטלפון 1-800-300-000 (עד חצות) או במייל לקבלת פרטים נוספים.

   
   
דרושים