ברוכים הבאים למוקד הפרסום הארצי 03-6-000-000
תשלובת הפרסום הגדולה והמקיפה ביותר בישראל
חג חנוכה שמח לכל בית ישראל
זמינות עד חצות!!
מגוון חבילות פרסום בעיתונות, ברדיו, בטלויזיה, באינטרנט ובסלולר במחירים של הדקה ה-90
לפרסום התקשרו עכשיו: 03-6-000-000 או 3333*
לפרסום התקשרו עכשיו: 03-6-000-000 או 3333*
מגוון חבילות פרסום בעיתונות, ברדיו, בטלויזיה, באינטרנט ובסלולר במחירים של הדקה ה-90
לפרסום התקשרו עכשיו
03-6-000-000
לא חשוב מה סוג או גודל העסק שלכם ומהו תקציב הפרסום העומד לרשותכם.
אם אתם צריכים לפרסם מודעה, שירות או מוצר, אנחנו הכתובת!

במוקד הפרסום הארצי, תקבלו מענה אישי מהשעה 7 בבוקר ועד חצות.
100 אנשי מקצוע, מוקדנים, תקציבאים, מעצבים ואנשי רכש מדיה, ממתינים לשירותכם.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

פרסום למגזרים

 

למעלה משני מליון נפש החיים כיום בישראל נמנים עם שלושה מגזרים: יוצאי חבר העמים, חרדים וערבים. בשביל לפרסם למגזרים אלו, יש להתאים להם אמצעים פרסומיים על פי המאפיינים המיוחדים לכל קהילה.

כוח הקנייה של מגזרים אלו הוא גדול יחסית ובעל מאפיינים מיוחדים. החרדים למשל, מעדיפים פעמים רבות לקנות מוצרים איכותיים ויקרים על מנת שיחזיקו מעמד זמן רב, לכן הם גם נאמנים למותגים ותיקים. המגזר הרוסי בארץ צורך מוצרים שחלקם הגדול מיוצרים בתעשייה עצמית קטנה המספקת את צרכיו וטעמו ,ואילו המגזר הערבי מרבה לקנות במכולות ביישוביהם. לכל מגזר יש מוצרים אותם הוא מרבה לרכוש במיוחד, אם זה בשר במגזר הרוסי, ריהוט במגזר הערבי או מוצרי תינוקות במגזר החרדי. למרות כל זאת, התקציב המוקדש לפרסום במגזרים אלה הוא נמוך מאוד ביחס לאוכלוסייה ופעמים רבות גם לא מותאם למאפיינים המיוחדים של כל מגזר ומגזר.

למגזרים הללו זהות ותרבות אחרת מאשר שאר האוכלוסיה ואנשיהם מצפים שהפרסומת תפנה לזהות המורכבת שלהם. לכן, טעות היא לתרגם את הפרסומת המופנית לכלל האוכלוסייה כפי שהיא, מבלי להתאימה למאפיינים המיוחדים של כל מגזר. החרדים למשל, מחפשים לראות בפרסומות פרטים על המוצר עצמו, הם אינם רוצים לראות בפרסומות סימנים חילוניים מובהקים והפניה אליהם צריכה להיות גלויה ולא מתנשאת. המגזר הרוסי בארץ אוהב לקבל מידע בפרסומת המתאים לקהל משכיל, ובמיוחד לראות סממנים של התרבות הרוסית, אשר נתפסת אצלם כתרבות-על. כך למשל, בפרסומת לאחת החברות הישראליות המיועדת לקהילה הרוסית, נראתה ילדה המנגנת בכינור – סממן תרבותי מובהק המותאם במיוחד למגזר.

גם מבחינת ערוץ הפרסום המועדף, יש לכל מגזר העדפות שונות משלו. שלושת הקהילות הללו ממעטות להחשף לאמצעי התקשורת המרכזיים בארץ (ערוץ 2, ידיעות ומעריב, קול ישראל וגל"צ) ונוטות לצרוך כלי תקשורת פנימיים, המיוחדים להן.

לכל מגזר יש מספר עיתונים משל עצמו, הן יומנים והן שבועונים.
להלן כמה דוגמאות על העיתונות המגזרית הפופולרית:


פרסום בוסטי

עיתון וסטי הינו עיתון ארצי מקבוצת ידיעות אחרונות וכיום הינו בין העיתונים המצליחים ביותר בקרב הקהל הרוסי (תפוצה של כ-45,000 עותקים).
העיתון יוצא רק בסופי שבוע ומכיל בתוכו כתבות שטח, אקטואליה, מדורי תרבות וספורט.
ניתן לפרסם בעיתון מודעות פרסום (מודעות מסחריות), מודעות לוח- מודעות מילים (דרושים, נדל"ן ועוד), מודעות משפטיות, מכרזים ותכנון ובניה.
למעוניינים לפרסם לקהל הצפוני, ניתן לפרסם בעיתון "וסטי צפון" .

פרסום באל סינארה

עיתון אל סינארה הינו עיתון ארצי בשפה הערבית וכיום הינו בין העיתונים המצליחים ביותר בקרב הקהל הערבי (תפוצה של כ-41,000 עותקים).
העיתון יוצא רק בסופי שבוע ומכיל בתוכו כתבות שטח, אקטואליה, מדורי תרבות וספורט, משפחה, בריאות ועוד.
ניתן לפרסם בעיתון מודעות פרסום (מודעות מסחריות), מודעות לוח- מודעות מילים (דרושים, נדל"ן ועוד), מודעות משפטיות, מכרזים ותכנון ובניה.

במסגרת הפרסום אנחנו מציעים שירותי תרגום ללא עלות!



פרסום בעיתון המודיע/יתד נאמן

עיתון יתד נאמן הינו עיתון ארצי יומי הופץ בתפוצה של כ-22,000 עותקים + 30,000 מנויים.
העיתון מזוהה עם חסידות ליטא וחובשי הכיפות השחורות.
העיתון אינו מסקר אירועים הנחשבים בעלי אופי מיני או פלילי ואינו מפרסם תמונות נשים.
ניתן לפרסם בעיתון מודעות פרסום (מודעות מסחריות), מודעות לוח- מודעות מילים (דרושים, נדל"ן ועוד), מודעות משפטיות, מכרזים ותכנון ובניה.
העיתון מתפרסם בפורמט טבלואיד בשפה העברית והאנגלית.
במגזרי העולים והחרדים קריאת העיתונים היא רבה מאוד ופרסום בהם הוא כלי יעיל ביותר.

גם הפשקווילים, פרסומים הנתלים על לוחות המודעות והקירות, מהווים במגזר החרדי כלי פרסום יעיל. במגזר הערבי אפיק פרסום יעיל הם שלטי החוצות ביישובים הערביים, להם נחשפים קהל רב ביותר, וקידום מכירות באזורי המכירה עצמם. מידע המועבר מפה לאוזן הוא אפקטיבי מאוד בכל שלושת המגזרים. כמו כן, בשנים האחרונות האוכלוסייה בכל שלושת המגזרים נחשפת יותר ויותר לאינטרנט וקיימים מספר לא מבוטל של אתרים ברשת הפונים במיוחד בשבילם.

לסיכום, בפנייה פרסומית למגזרי העולים, החרדים והערבים, יש לאתר את המאפיינים והצרכים המיוחדים של כל מגזר, כמו גם את אמצעי הפרסום האפקטיבי ביותר למגזר. כך הפרסום יהיה מדוייק ויעיל יותר בקרב קהל המטרה.