ברוכים הבאים למוקד הפרסום הארצי 03-6-000-000
תשלובת הפרסום הגדולה והמקיפה ביותר בישראל
זמינות עד חצות!!
מגוון חבילות פרסום בעיתונות, ברדיו, בטלויזיה, באינטרנט ובסלולר במחירים של הדקה ה-90
לפרסום התקשרו עכשיו: 03-6-000-000 או 3333*
פרסום בעיתונים
פרסום באינטרנט
פרסום ברדיו
פרסום בטלויזיה
שילוט חוצות
רכש מדיה
מודעות דרושים
מודעות אבל
מודעות משפטיות, מכרזים ותשקיפים
מודעות כינוס נכסים
מודעות ריקול
מודעות הסכם פשרה
מודעות תובענה ייצוגית
לפרסום התקשרו עכשיו: 03-6-000-000 או 3333*
מגוון חבילות פרסום בעיתונות, ברדיו, בטלויזיה, באינטרנט ובסלולר במחירים של הדקה ה-90
לפרסום התקשרו עכשיו
1-800-33-83-83
לא חשוב מה סוג או גודל העסק שלכם ומהו תקציב הפרסום העומד לרשותכם.
אם אתם צריכים לפרסם מודעה, שירות או מוצר, אנחנו הכתובת!

במוקד הפרסום הארצי, תקבלו מענה אישי מהשעה 7 בבוקר ועד חצות.
100 אנשי מקצוע, מוקדנים, תקציבאים, מעצבים ואנשי רכש מדיה, ממתינים לשירותכם.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

פרסום באינטרנט

מחפשים את הדרך הטובה ביותר להיחשף בפני כמות עצומה של גולשים באתרי האינטרנט המובילים? זה הזמן להתחיל לנסות לפרסם באתרים הגדולים ביותר באינטרנט. תתפלאו כמה זה פשוט!


עד 450 שח מתנה לפרסום בגוגל וביוטיוב

פרסום באינטרנט ובסלולר הפך להיות אחד מאפיקי הפרסום המועדפים. נוכחות מרשימה של הישראלים ברשת באתרי חדשות ותוכן, לצד מחירי פרסום אטרקטיביים במיוחד ואפשרות פילוח של קהל היעד לנישות ספציפיות מושך את בעלי העסקים הבינוניים לצד המותגים הגדולים לפרסם באנרים, כתבות ממומנות ומודעות קידום תוכן.

איך תגיעו לגולשים בגיל הנכון? פנו לקהלים של כל אתר!

הקהלים יכולים להיות בני גיל מסוים, מגזר או לקוחות פוטנציאליים בעלי תחום עניין משותף כמו בריאות ותזונה, ספורט, כלכלה ועסקים ונישות נוספות. אתרי התוכן הכוללים מדורים בכל אחת מהנישות מעניקים אפשרות לפרסם אך ורק לקהל בתחום התמחותכם, תוך הגבלה של מיקום גאוגרפי ליצירת קמפיין בו אתם ממצבים עצמכם רק מול קהל היעד הפוטנציאלי.



אילו אתרים מציעים לכם אפשרויות פרסום?

היום מרבית אתרי התוכן בישראל מציעים שטחי פרסום בפורמטים שונים. אם בפרסום על בסיס חשיפות או הקלקות בעיקר (בפרסום מסוג הקלקות תשלמו רק אם מישהו התעניין בבאנר שלכם והקליק עליו לקבלת פרטים נוספים). ניתן לבנות חבילה בהתאם לצורך- קמפיין לתקופה של כמה ימים/ שבועיים / חודש או פרסום קבוע לאורך השנה.



פרסום גם באפליקציות

בעקבות אחוזי הגלישה הגבוהים מהסלולר- אתרים רבים כוללים אפליקציה ייעודית המאפשרת לפלח את קהל היעד בצורה מדויקת יותר ונותנת במה בולטת יותר למפרסמים.

ניתן לפלח את הקמפיין לפי אזור גאוגרפי, לפלח למשתמשים בעלי מכשיר נייד בעל מערכת הפעלה מסוימת ועוד.

לבעלי עסקים קטנים ובינוניים קיים אפיק פרסום נפוץ נוסף- פרסום ב WAZE.

האפליקציה מאפשרת לפרסם באנר-סיכה בזמן הניווט באפליקציה, בפילוח ללקוחות המגיעים לרדיוס מסוים מהמקום. בעלי רשתות עושים שימוש רב דרכינו ב-WAZE על מנת לחשוף בפני לקוחות פוטנציאליים את הסניף הקרוב. העסקים השונים מציעים מודעה אטרקטיבית ע"מ להניע את הקהל לפעולה (קופון אטרקטיבי / מבצע משתלם לזמן מוגבל ועוד). היתרון של פרסום בוויז הוא העובדה שאתם חושפים את השירות בפני לקוח פוטנציאלי, כאשר הוא כבר נמצא ברכבו והאפליקציה מסייעת לו לנווט ישירות אליכם.



פרסום באתרי חדשות ותוכן

האתרים הנוספים שמציעים פרסום מפולח לפי קטגוריות הם בעיקר YNET, וואלה ומאקו.

פרסום בYNET מאפשר להגיע לכמות עצומה של קוראים מדי יום. האתר משרת מאות אלפי קוראים מדי יום, כאשר הוא מציג את מיטב החדשות והעדכונים האחרונים בנעשה בישראל.



פרסום בוואלה מאפשר לכם גם כן להגיע לכמות עצומה של קוראים מדי יום (מתחרה ראש בראש עם ויינט). האתר מציע מעבר לתכנים ולכתבות שמתעדכנות ע"ב יומיומי גם VOD פתוח לצפייה ישירה המאפשר לצפות בסדרות, סרטים ופרסום מפולח.



פרסום במאקו חושף בפניכם את כל העדכונים מערוץ קשת-12: ניתן לעקוב אחר חדשות, לקבל עדכונים על הסדרות השונות, לצפות בשידורים החיים, לעקוב באמצעות MAKO TV בפרקים ששודרו ולהתעדכן במגוון כתבות על כל נושא אפשרי (בדגש על לייף סטייל, קולינריה ומשפחה).



איך מגיעים לחובבי הספורט?

אתר נוסף שמציע פרסום, תוך התמקדות בקהל חובב ספורט הוא אתר ONE– אחד האתרים הוותיקים (מתחרה ראש בראש עם אתר ערוץ הספורט) הפונה לקהל יעד גברי ברובו. במהלך השנה האתר זוכה לחשיפה עצומה ולנאמנות של אוהבי ספורט בארץ ובעולם (קוראי עברית), בעוד בתקופות בהן יש תחרויות כמו ליגת האלופות, הסופרבול, המונדיאל (או משחקים בולטים של גביע המדינה) האתר נהנה מטראפיק גבוה של גולשים מזדמנים נוספים. פרסום ב Oneמתאים במיוחד למוצרים שקהל היעד הוא קהל גברי מובהק כגון כלי עבודה, מכוניות ואביזרי רכב, קוסמטיקה ולבוש לגברים לצד מוצרי לייף סטייל שונים.



פרסום באתרי כלכלה מובילים

בין האתרים הכלכליים המובילים המציעים פרסום תמצאו אתרים כמו גלובס, כלכליסט, ודה מרקר. ניתן לפרסם באתרים השונים קמפיין באנרים / כתבת תוכן /פרסום עם נוכחות קבועה לאורך זמן ועוד.



נרחיב מעט על אפיקי פרסום אלה.



פרסום בגלובס -אחד מהאתרים הוותיקים המזוהים עם הנישה הכלכלית. האתר כולל מגוון מדורים כגון: שוק ההון, חדשות בארץ, גלובלי ושוק עולם, נדל"ן ותשתיות, קריפטו, נתח שוק וצרכנות, דין וחשבון ועוד. בנוסף האתר כולל פורטל פיננסי, כלים פיננסיים ועוד.



פרסום בכלכליסט– האתר חושף אתכם לכמות דומה של לקוחות כמו גלובס, כאשר על פי נתונים שפרסם האתר כל גולש שוהה בממוצע 20 דקות באתר לקריאת כתבות. זמן מספיק על מנת להיחשף למותג שלכם!



גם פרסום בדה מרקר מעניק לכם כמות עצומה של חשיפות.



בניגוד ל-2 הפלטפורמות הקודמות, האתר מציע מנוי במחיר סמלי למהדורות הדיגיטליות של הארץ בעברית המאפשר גישה חופשית לכל תכני הארץ באתר בעברית - בסמרטפונים ובאייפד, קבלת ניוזלטרים נושאיים יומיים או שבועיים, גישה מלאה לארכיון הדיגיטלי ועוד.



כיום ההערכה היא כי 3 הפלטפורמות מתחרות ראש בראש על קהל היעד, כאשר לכל פלטפורמה יש טווח גילאים נפוץ משלה. כיום לכל אחד מהאתרים יש אפליקציה ייעודית וגרסא מותאמת לטלפונים ניידים ולטאבלטים.



טיפ מאיתנו: בנו רשימת רימרקטינג/ריטרגטינג מקיפה לשימוש עתידי! קמפיינים באינטרנט מסייעים לכם "לצבוע" משתמשים באמצעות פיקסל ייעודי ולהציג להם לאחר מכן תכנים ייעודיים בעלות נמוכה משמעותית מעלות קמפיין.



מגיעים לכל האתרים דרך מספר טלפון אחד

במוקד הפרסום הארצי נוכל להציע לכם מגוון חבילות אטרקטיביות בכל אחד מהאתרים, חבילה משולבת אתרים כלכליים ועוד.

התקשרו עוד היום ותוכלו לקבל את כל המידע על האפשרויות השונות לפרסום כך שתקבלו לידים איכותיים מקהל היעד שלכם.



לקבלת מידע נוסף על פרסום באינטרנט במגוון אתרים אל תהססו לפנות אלינו לקבלת ייעוץ ללא עלות!