ברוכים הבאים למוקד הפרסום הארצי 03-6-000-000
תשלובת הפרסום הגדולה והמקיפה ביותר בישראל
זמינות עד חצות!!
לפרסום התקשרו עכשיו: 03-6-000-000 או 3333*
פרסום בעיתונים
פרסום באינטרנט
פרסום ברדיו
פרסום בטלויזיה
שילוט חוצות
רכש מדיה
מודעות דרושים
מודעות אבל
מודעות משפטיות, מכרזים ותשקיפים
מודעות כינוס נכסים
מודעות ריקול
מודעות הסכם פשרה
מודעות תובענה ייצוגית
לפרסום התקשרו עכשיו: 03-6-000-000 או 3333*
לפרסום התקשרו עכשיו
03-6-000-000
לא חשוב מה סוג או גודל העסק שלכם ומהו תקציב הפרסום העומד לרשותכם.
אם אתם צריכים לפרסם מודעה, שירות או מוצר, אנחנו הכתובת!

במוקד הפרסום הארצי, תקבלו מענה אישי מהשעה 7 בבוקר ועד חצות.
100 אנשי מקצוע, מוקדנים, תקציבאים, מעצבים ואנשי רכש מדיה, ממתינים לשירותכם.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:
מאמרים מעניינים בנושא פרסום

טיפים לפרסום מודעות לוח

כיצד לנסח מודעה בצורה קצרה, קולעת ומופנית לקהל היעד אליו אנו רוצים להגיע...

לוחות העיתונים: מגמות, עדיפות, קהל יעד

מה עושה את לוחות העיתונים לאטרקטיבים כיום בעידן האינטרנט, ומדוע מפרסמים בהם?

סגנון ונוסח במודעות הפרסום

ניסוח מודעות הפרסום והמימד החזותי בהן (הקרוי בשפה המקצועית "קריאיטיב"), מהווים חלק חשוב מהמסר הפרסומי.

השפעת גודל וצבע המודעות

כיצד משפיעים על הצרכן לרכוש שירות או מוצר באמצעות גודל וצבעוניות מודעות הפרסום?

מודעות הפרסום לרכב

חשיבות הפרסום למכירת המכוניות, כדאיות וקהל יעד...

מאפייני העיתונים היומיים בישראל

כדי שקמפיין הפרסום בעיתונות הישראלית יהיה אפקטיבי, יש ללמוד את מאפייני העיתונים השונים מבחינת כתיבה, פורמט, השקפה וקהל הקוראים.

כל מה שרצית לדעת על פרסום במקומונים

65% מאוכלוסיית ישראל נחשפת פעם בשבוע לאחד המקומונים של אזור מגוריהם, ורבים מהם אף נחשפים ליותר ממקומון אחד.

פרסום נכון באינטרנט?

כל אפשרויות הפרסום, אפיונים מיוחדים, קהל יעד, טיפים לפרסום ועוד...

האם פרסום באינטרנט הוא פרסום יעיל?

יתרונות חסרונות של האינטרנט כמדיום פרסומי.

הלו, זה רדיו?

מאפייני הפרסום ברדיו וטיפים ליצירת תשדירים אפקטיבים על גלי האתר.

איתור קהל היעד הרלוונטי לפרסום

הקשר בין קהל היעד לערוצי הפרסום המרכזיים: העיתונות הארצית והמקומית, המגזינים, האינטרנט, פרסום החוצות, הרדיו והטלוויזיה.

מיהו הצרכן הישראלי הממוצע?

הקשר בין קהל היעד לערוצי הפרסום המרכזיים: העיתונות הארצית והמקומית, המגזינים, האינטרנט, פרסום החוצות, הרדיו והטלוויזיה.

פרסום למגזרים

איתור המאפיינים של מגזר ובחירת אמצעי הפרסום מבטיחים פרסום מדוייק ויעיל יותר בקרב קהל המטרה.

אסטרטגיית פרסום

מאפייני קהל המטרה, יעדי הפרסום, המסרים, תקציב, ערוץ הפרסום והערכת התוצאות.

פריסת מדיה

בפריסת מדיה מחלקים את קמפיין הפרסום לערוצי התקשורת השונים ולמשבצות פרסומיות בכל ערוץ, במטרה ליצור חשיפה אופטימלית בקרב קהל היעד הרלוונטי.

פילוח קהלי יעד ומיצוב

חלק מתכנון אסטרטגי של פרסום כל מוצר או שירות, מחייב לחשוב מיהם קהלי היעד אליהם הם צריכים לפנות.

כיצד ליצור מסר פרסומי

אחד מהתהליכים המרכזיים בתכנון כל פרסומת וקמפיין היא בניית המסר.

איך יודעים שהפרסום היה אפקטיבי?

לאחר שקמפיין הפרסום עלה, צריך לברר - האם הפרסום השיג את מטרתו? הפרסום נועד לרוב לעודד את המכירות ואת תדמית המוצר לטווח הרחוק.

מהו מותג וכיצד ממתגים מוצרים?

מיתוג נשעה ע"י סקרים, ראיונות עומק, מחקרים מקיפים על הרגלי צריכה עכשוויים ועתידיים, חיזוי השוק, זיהוי קהל יעד וחקר פסיכולוגיה של צרכנים.